21.05.2015., četvrtak

Oranje i kopanje

Upiknuli ste me da nisam platio posmrtnu pripomoć za blog na umoru pa, evo, prištekat ćemo ga na aparate ;)

Zadao sam si pred mjesec i pol da svaki dan napišem status na FB i skiciram tablu stripa. Kakvo je - da je, dobro-loše, moram objaviti. Da, Facebook. A, jebiga, tamo ću dobiti 10 likeova da ga jebeš, a ovdje moram orati i kopati za tri komentara. Sam sebi nikad nisam bio dovoljan, nikad nisam ni tvrdio da jesam. Mjesec mi je u Lavu ili obrnuto, nikad ne znam. S druge strane, ovdje se devet godina vježbam da me boli kurac što nepoznati misle o meni (mom pisanju), a sada bih se vježbao da me boli kurac što poznati misle. Iako se tamo ne otvaram kako sam znao ovdje.

Prisila je vrlo efikasna. Ne preporučaju je bezveze u svakom kreativnom how-to. Većinu stvari koje sam napisao u tih mjesec i pol, ne bih napisao da se nisam prisilio bilo šta napisati. Mislim da je bilo dobrih fora i skoro sve su došle iz imperativa, tek nakon što sam počeo tipkati. Statuse objavljujem, table stripa samo spremam u ladicu - ima li to veze ili ne, sa stripom sam puno neredovitiji i već nisam ništa skicirao sigurno deset dana. Sa statusima sam discipliniraniji, no znam preskočiti dan-dva, i dalje me koči kritičnost. Zato je dobro zadati si redovitost, inače provedeš mjesec dana čekajući "dobru ideju".

Pričali su to svi, ali tek sam sad shvatio, pisanje je stvarno oranje i kopanje. Znao sam ostati pola sata duže na poslu samo da napišem. I otišao doma razočaran jer nisam uspio.

Zadnjih tjedan dana sam pisao priču za slikovnicu. Neki natječaj na temu posvajanja. Zbilja je nastala iz ničega i tek nakon pritiska frendice koja bi je ilustrirala. Ali ispala je skroz okej. Ima par dijelova, grlo mi se stislo dok sam pisao, nisam mogao vjerovati. A, bezveze, oko malog praseta. Jedna se frendica čak rasplakala, tako je bar rekla, ne isključujem da je pretjerala. Danas printam i furam mami da vidim.

No, dobro. Kako ćemo dalje? Mogu vam pasteati statuse ovdje pa ćete imati dnevno štivo.
Ili se možemo pofrendati i stalkati na fb ;)

- 11:24 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

< svibanj, 2015 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.