15.12.2014., ponedjeljak

Snovi su na cloudu

Čovjek ne može birati snove i njima upravljati. Može se tek nadati da će ga zapasti nešto lijepo: letenje, gol u finalu Lige prvaka, ljubljenje ili, kamo sreće, seks. Kada se to napokon desi, preostaje ti samo uživati tih par minuta.

No, mene čak i u snovima nešto vuče nazad, nešto mi ne da naprijed, ne da mi uživati. Ni u snovima ne dozvoljavam si biti sretan. Kakav život, takvi snovi?

Pisao sam vam kak ne mogu jebat ni u snu.

Jednom sam sanjao da se samo ljubim s jednom curom. Jednom koja me, čini mi se, simpatizirala i, pisao sam vam, bila naklonjena intenzivnom sms-anju. San je bio pristojan, samo smo se ljubili, ništa više. No, umjesto da uživam i potegnem možda korak dalje, ja sam samo razmišljao da se ne zaljubi u mene i nadao se da joj je valjda jasno da se radi samo o ljubljenju i ničemu više. To je bilo u doba kad se jedna cura nesretno zaljubila u mene što na mene pada jednako nesretno. Možda sam preempatičan, a možda si i dajem previsoku cijenu. (Imam u planu priču o tragičnom superjunaku kojeg krasi beskrajna empatija. Umire od tuge plačući prije spavanja.)

U doba kad imam curu sanjam žensku, putenu, strastvenu, otvorenu, nasrtljivu. Ali umjesto da se prepustim užicima i nastranostima, potpuno gol, na valu uzbuđenja skupljam svu moguću snagu i odlučnost i odbijam je, samo da ne bih prevario curu. "Ne bih mogao živjeti sa sobom", kažem polugoloj tamnoj brineti u rastvorenom crnom ogrtaču. "Kako hoćeš", kaže i zatvara ogrtač, "pogledaj se, sav se cijediš." Koji kreten.

Par dana kasnije u sličnu me kušnju uvukla kovrčava plavuša, no tu se moja odlučnost pokazala mekšom, a ja sam shvatio da bih i mogao živjeti sam sa sobom. Nisam ipak bio presretan, vidio sam samo komplikacije i niz razjašnjavanja. Bilo je lijepo probuditi se i shvatiti da sam ipak vjeran i moralno... (integralan?)

Ne znam. Brijem da se lagano bojimo snova. Bojimo se da su to naše želje, da smo podsvijesno nastrani, zli ili bilo kako negativni. Dok je san samo iz svijesti uzeo neku misao ili sliku i odvrtio je tek toliko da vidi što je na vrpci i spremi u odgovarajući folder. Bez opasnosti da će ikada biti izvađena iz foldera. Možemo mi po danu brisati fileove i formatirati diskove, ali svijest back-up-ira na cloud u taj tren. Konstantan real-time update.

- 11:40 - Stavi u košaricu (2) - Sadržaj košarice - Blagajna

< prosinac, 2014 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.