28.11.2014., petak

Okej Kupid

Ovo više nije normalno.

Sve donedavno nisam probao nikakav online servis za dejtanje. Desilo se da sam zapao u dosadnih tjedan dana, sjetio se davnog savjeta da bih trebao probati takvo što, da bih mogao biti dobar u tome, pa potražio što se nudi u ovo vrijeme modernih i jednostavnih aplikacija. OkCupid mi je zazvonio u uhu, dizajn je bio okej i eto me ulogiranog. Čak mi se i sistem svidio: klasične rubrike za popuniti, tko si, što radiš, što tražiš, pitanja za računicu podudarnosti gdje osim što biraš svo odgovor, biraš i koji odgovor druge strane priželjkuješ te koliko ti je važan. Tako sam, recimo, na pitanje jesam li sretan, odgovorio da jesam, ali sam kao odgovor koji priželjkujem od druge strane odabrao "ne" (nesretni ljudi su često zabavniji). Bio sam prilično iskren i direktan. Na pitanje što na siteu tražim, odabrao sam: "casual sex" i "long-term relationship". Ruku na srce svi ostali odgovori su besmisleni: "new friends", "short-term relationship" i slično. "Short-term" - što je to? I koliko moraš biti neiskren da staviš "new friends"? Ili dosadan da ti ni ovi frendovi koje imaš u stvarnom životu već ne idu na kurac ;)

Popunio sam profil, odgovorio na pitanja, stavio fotku s koje me, netko tko me ne zna uživo ili s fb, ne bi mogao prepoznati na ulici, no netko tko me zna, lako bi skužio. Prozujao sam udavače (većinom traže "new friends") i zapravo... više niš... prošlo je tih dosadnih tjedan dana i skoro sam i zaboravio na aplikaciju. Dok mi se nije javila jedna cura s kojom sam dijelio prilično nizak postotak podudarnosti: 47%. Čudno je bilo i da se meni, koji tražim casual sex, javlja netko tko traži "new friends". Teško je bilo prosuditi kako točno izgleda, imala je fotku glave i gornjeg dijela tijela okinutu s leđa. Profil uz to nije bio nimalo intrigirajući, čak bih rekao da je bio dosadan (zabavlja je teorija relativnosti!?). (Još bih samo rekao općenito, nevjerojatno koliko se tamo cura pali na Hermana Hessea, nisam imao pojma da ga itko uopće čita). No, hej, profil za zaborav, ali ona se meni javila, tko zna, možda je samo od onih koje se srame ili nisu dovoljno odvažne kliknuti casual sex. Ispituje me svakakve stvari, malo se zajebavamo, što se meni sviđa kod cura, što me odbija, što fizički, što po osobnosti, sve to uz malo koketiranja, a ja tih dana, vezano za tu našu dopisku ili ne (ne znam), neviđeno napaljen i očajan. Znate kakva su ta dopisivanja - na blogu ste, jednom ste sigurno probali :D - svatko ti se može svidjeti preko tipkanja, pogotovo kad i ne pričate o puno toga konkretnog nego većinom flertate i svaku temu zaokružujete s nekakvim dvosmislenostima. Čovjekova imaginacija je snažan alat i lako je zamisliti bilo koga s druge strane mreže, a sve izrečeno interpretirati u smjeru kojim bismo željeli krenuti. Ako nemate nikakvu konkretnu sliku, naravno da ćete zamisliti najzgodnije lice i najbolje dupe. Teško je biti realan u takvim situacijama i zamisliti osrednje lice i viseću guzicu. I tako, jedno uz drugo, malo mašte, malo koketiranja, što ću drugo nego namirisati seks?

Nakon tjedan dana dopiska se nakratko ugasila, oživila opet nekon tjedan dana pauze, no slabijim intenzitetom, svega nekoliko poruka kroz cijeli tjedan.

I, i!

Pita ona mene neki dan svidi li mi se netko odmah ili katkad tek na drugu. Desi li mi se da zamijetim nekoga tek nakon nekog vremena? Ona nikako da se zaljubi, htjela bi vatromet, nekad opet samo seks, ali baš tad bi on htio više pa joj, žali se, kako je to komplicirano. Pa se pojadam i ja, pa ona na kraju još i više dečke žali; to je strašno kako je teško samo do seksa doći. Pa ja se ja povjerim jedno, drugo pa onda i da sam baš sinoć, evo, po prvi puta pričao s jednom curom koja mi inače ide na živce. Ta u uskoj majici, sise strše, još od prije mi se čini da je zainteresirana za mene, i pričamo sad po prvi puta, ostao sam dulje s njom jer samo računam da bih njenu zainteresiranost možda mogao "unovčiti" kakvom avanturom, ona priča nešto, a ja samo razmišljam može li se curu tek tako, ovako nakon pola sata razgovora, samo pitati za seks, direktno. Krene se dopisnica tad raspitivati o toj curi, kakva je, kako izgleda. Kratko odgovorim: glupa... kao pametna, ali glupa, faca okej, sise i debele noge... s "no, hej" završim opis želeći zapravo reći: za seks ni ne treba više. Šuti nešto ona pa kaže: "kako znaš da se pali na tebe? možda te samo cima, da vidiš što propuštaš". Ne vjerujem, kažem, brijem da prolazim. Pročitaj ponovo poruku, napiše ona. Napiše tako tri puta, pročitaj ponovo i razmisli. Meni ništa nije jasno kad eto nje da razbistri, a meni umjesto da se sve rasvijetli padne mrak na oči: "Pa to sam ja", otipka ona. I baš onak: mrak na oči.

Ta s kojom sam se dopisivao bila je ta glupa s velikim sisama i debelim nogama. Naravno da je to napisala tri puta: glupa s debelim nogama. Glupači je bilo zabavno kad me našla tamo pa je pomislila da se bolje upoznamo. Tako što ćemo se dopisivati, ona će znati tko sam ja, a ja neću.

Ispričavati se nisam htio, ali morao sam objasniti prirodu usputnog opisa treće osobe u sažetom stilu kakav je chat. Napisao sam onda i pomirljujuće, kak mi je frendica rekla, da je baš ovo prilika da se bolje upoznamo, a na kraju nadodao da se u principu baš sada, kada sve znamo, možemo neopterećeno prasnuti.

Pisano u 7. mjesecu 2014.

- 09:00 - Stavi u košaricu (6) - Sadržaj košarice - Blagajna

< studeni, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.