08.04.2014., utorak

Dok Aljoši ne smrkne

Još pred nekoliko godina skužili smo Aljoša i ja da su njegovi ljubavni uspjesi s jedne strane i moji s druge povezani mističnom logičnom sklopkom "ili". Drugim riječima, kada jednom ide, drugom ne ide. On bi nešto petljao s jednom curom pa taman tjedan dana nakon što bi se raspetljao, ja bih se spetljao s drugom. On bi se s trećom spetljao tek kada bih se ja odpetljao od druge. Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane. Teorem o recipročnosti je donesen vrlo neozbiljno, na uzorku od tek par mjeseci i još manje cura.



Nekoliko mjeseci kasnije upao je u nekakvu vezu. Trajala je ta veza već skoro dva mjeseca kada sam izašao s jednom curom. Znao sam da sam zbog Aljošine sreće osuđen na neuspjeh i nesreću, ali čovjek mora pokušati. Najviše na moje vlastito iznenađenje, a potpuno suprotno okrutnom zakonu svemira da u određenom trenutku samo jedan od nas može biti sretan, dejt je uspio. Već vraćajući se doma zvao sam Aljošu da mu javim da je kletva skinuta, reciprocitet proporcionaliziran, da smo pobijedili svemir, sudbinu, karmu i sve ostale nevidljive sile, kad me on izvijesti da je upravo jučer prekinuo. Muk je ispunio telefonske slušalice, a ja se zavukao u krevet bojeći se sklopiti kapke, osjećajući da me netko gleda iz mračnog kuta sobe.

Srećom ni jedan od nas nije bio sposoban održati vezu dulje od dva mjeseca pa si jedan drugom nismo smetali svojim uspjesima. Nije ih previše ni bilo. Nije tako bilo ni previše ljutnje, kamoli ljubomore. Znali smo da ni jedan ni drugi nije sposoban biti sretan, čak ni kada su svi uvjeti ispunjeni. Autodestrukcija, nezrele emocije, idealizirana očekivanja i nesklonost kompromisu odradit će svoj posao i okončanjem jedne sreće ustupiti prostor drugoj.

Dvije godine su tako prošle da bismo stigli do prošle subote, točno pola sata prije koncerta Mikija Solusa. Ispričao sam Aljoši kako sam večer prije zabrijao s onom koja je čuvala pravo na cugu sljedeći tjedan. Dignuo je prst u zrak i rekao da mu se čini da smo u sukobu interesa - naime, baš u subotu poslijepodne, nakon godinu dana, javila mu se Nena. Nasmijao sam se i Aljoši i svemiru u brk i rekao da me se to ne tiče, ja se s ovom nalazim odmah nakon koncerta. A on si taj reciprocitet može slobodno nabiti u guzicu.

Međutim, eh, međutim. Sms tipa "kolko još mislite biti tamo i idete li negdje drugdje?" sam uspio do te mjere zakomplicirati da ga jadnica nije razumjela. Trebao sam previše stvari izbalansirati u toj poruci i na kraju sam izgubio svaki smisao i razumljivost. Trudio sam se pokazati da bih je volio vidjeti, ali da mi to nije tako važno, da mogu dočekati i sutra. Nisam htio biti dosadan i isključiv. Ako joj paše, ako nam je usput. Da se ne osjeti obaveznom, već drugi dan s okovima oko vrata.

Čekajući njen odgovor na SMS, upao sam u dance battle sa slučajnom hip-hopericom. Prošao sam sasvim solidno i, usuđujem se reći, izvukao bod u gostima. Navaljivao je Aljoša da pitam hip-hopericu broj, da je to - to, ali nisam se dao, nisam htio, osjetit će to ona druga u zraku (kako već žene osjećaju i dolaze do informacija tim misterioznim frekvencijama) i okončat će avantura prije negoli je i započela. Odgovor na SMS te noći nisam dočekao. Ujutro je javila da nije razumjela poruku i zvala me da se pridružim njenoj ekipi u nedjeljnim planovima. Nisam mogao, ali dogovorili smo se za predvečer.

Ta neodgovorena poruka, koliko god bila nerazumljiva, zaslužila je odgovor i da je bilo želje bila bi odgovorena. To su one neke sitnice po kojima skužiš da nešto ne štima, ali koje često samo guraš pod tepih i trudiš se ignorirati ne bi li tvoja nadanja i sanjiva budućnost ostali neokrnjeni i što idealniji, bez obzira koliko to nezdravo bilo. Psihički zdravije bi bilo biti pesimist i tako si osigurati samo ugodna iznenađenja jer neuspjehe i ona neugodna si ionako očekivao. No, bojim se da tek tada ostajemo vječito samo nesretni. Sreća se mora isprovocirati. Da ne funkcioniramo kao optimisti, da ne mislimo da je uspjeh moguć, nikad se ništa ne bi dogodilo. (Frend kaže da nikad ne nosi kondome jer, ako ih uzme, baš tad, njemu u inat, neće ničega biti. No, na kraju bi moglo slučajno doći do nečega, ali neće biti ničega jer - nema kondome.) Ako sam uspio poljubiti curu, to je bilo zato što sam mislio da i ona želi poljubiti mene. Da sam pretpostavio suprotno, nikad se ne bih usudio.

Predvečerje je završilo s time da ona nije spremna. O tome ćemo sutra. Bez Aljoše. Njemu ćemo samo zaželjeti sreću. Sljedeća dva tjedna :D

Sklopka "ili" se pokazala nepobjedivom. Reciprocitet me još jednom nemilosrdno gurnuo u nazivnik. (Ako mi dopustite završiti matematički teatralno.)

- 11:49 - Stavi u košaricu (10) - Sadržaj košarice - Blagajna

< travanj, 2014 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.