21.10.2007., nedjelja

Jesen u mom zavičaju (bi trebala trajati nešto kraće)

Zahladilo je ovih dana. Čak je jučer i nekakav snijeg počeo paduckati....
Već sam jednom počeo pisati post o tome kak mi se čini da bi godišnja doba mogla biti malo bolje datumski određenija, al mi je na sreću na pamet ipak pala bolja ideja pa ste bili pošteđeni tog neinventivnog posta. Na žalost, danas nemate sreće. Zahvatila me opet akutna neinspiracija (drago mi je da se budućoj medicinskoj struci svidio ovaj izraz). Tako da ovaj puta nećete biti pošteđeni klimatsko-datumskog izlaganja.

Od svih godišnjih doba, najviše me muči jesen. 22.9. - 21.12.
Kao prvo, zakaj ne može k'o sva ostala doba počinjati 21.-og? Vjerojatno zbog onog ekvinocija.... k'o da nam je to nekaj posebno važno.... jedan dan, sim-tam.... samo zbunjuje jadnu djecu. Ne bi vjerovali koliko im je to teško za naučit. Ili je samo Dragi Moj Nećak blesav.... skup sa svojim kompanjonima kojima sam isto nedavno morao objašnjavati kak godina ima 12 mjeseci, a godišnjih doba je 4 i traju podjednako tak da nemre proljeće trajat od ožujka do srpnja.
Uglavnom, što se tiče početka jeseni, nemam primjedbi, ali smatram da bi trebala ranije završiti. Tak i tak se niš posebno ne dešava u to vrijeme; lišće pada, kiša pada, snijeg još ne pada i to je to. Sad ćete mi sigurno počet s onim sranjima o predivnim jesenskim bojama. Daltonist sam pa mi te nijanse niš ne znače kad ih ni ne vidim. Vidim neku žućkastu, svijetlo smeđkastu.... ili je to svijetlo zelenkasta? hm.... Uglavnom, jedina svrha jeseni, koliko sam primjetio, je da se zadaćnica može nasloviti sa "Stigla je jesen". Zato bi s njom trebali završiti čim prije i već 21.11. početi sa zimom tak da taman imamo snijeg za Božić. Ovak krenemo sa zimom 21.12. i nije ni čudo da u 3 dana ne stigne napadati niš snijega....

Zima mi je lijepa. Sve dok ima snijega. Inače je usrana k'o i jesen samo kaj je još hladnije.

Proljeću nemam zamjerki. Možda bi moglo samo malo ranije počet. Oko 1.3. recimo. Al onda će djeca opet teško pamtiti pa nek zato bude 21.2.
Proljeće mi ima svojih čari. Malo se sve zazeleni. Ili zacrveni (kad je sunčano). To vam je onaj daltonizam (o kojem već pola godine planiram napisati post pa nikak....). Pa cvijeće procvijeta, voćke.... počinje se kosit....voćke se trebaju porezat.... i polako se zagrijavamo za ljetni ritam zalijevanja cvijeća (svaka 2-3 dana, hortenzije bi trebalo i svaki dan!!!)....
Ne smijem zaobići ni uobičajeno proljetno zaljubljivanje. Al mislim da ono ima više veze s Danom sisa, nego sa samim visibabama, jaglacima i pupanjem pupoljaka. Vjerojatno prvi puta čujete za taj Dan što i nije čudno pošto sam ga upravo ja tako nazvao i sve do sada držao u tajnosti. To vam je onaj dan kad šetam gradom i jednostavno ne znam gdje da gledam! Sve, ali baš sve cure imaju velike sise! Ne nužno velike, ali u svakom slučaju dobre. Predobre.... Nema fiksnog datuma; obično je u petom mjesecu i to je onaj prvi malo topliji dan kad kaputi više nisu potrebni i kad je dovoljno obući nešto uskiju majicu ili malo otvoreniju haljinicu....tako da napokon, po prvi puta nakon ljeta, do izražaja dolaze ženski tjelesni atributi....
Svake godine se trudim ne propustiti taj dan, ali ove godine mi je ipak promakao.... i bio sam vrlo tužan.... možda ga nije ni bilo s obzirom da zima i nije bila toliko hladna....
Uglavnom, proljeće volimo.

Što se ljeta tiče, nemam nikakvih zamjerki (osim onog zalijevanja cvijeća, no to ste već valjda shvatili pošto se spominje u postovima češće nego Tamara Loos). 21.6. - 22.9. Jedino da, kako sam već rekao, taj 22. zamjenimo s 21.


Na kraju, da rezimiramo prijedlog Zakona o trajanju godišnjih doba u RH:
Jesen 21.9. - 21.11.
Zima 21.11. - 21.2.
Proljeće 21.2. - 21.6.
Ljeto 21.6. - 21.9.
Dan sisa svake godine pada na drugi datum, al mislim da možemo službeno obilježavati taj dan 21.5.

Uveo bih još i Zakon o zabrani riječi "jesen" u naslovima školskih zadaćnica, no ne pretendiram na mjesto ministra prosvijete.

Meteorolozi vele da je danas umjereno do pretežno oblačno, povremeno uz kratkotrajnu kišu i snijeg. Potkraj dana i u noći očekuje se glavnina oborina - u gorju snijeg, a u nizinama kiša i snijeg. Vjetrovito uz umjeren i jak sjeverni i sjeveroistočni vjetar. Najviša temperatura oko 9 °C.

Pa vi uživajte!

Junac

P.S. ovim neinventivnim, ali kompetitivnim postom, druga sezona Mojih najdražih najvjernijih komentatora je službeno počela.

- 15:07 - Stavi u košaricu (24) - Sadržaj košarice - Blagajna

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.